SUBMERGED ROBOTS

#azyomecha#you might like this ;w;
FUCK YEAH I LIKE THIS.
That’s a cosplay of characters from one of my most favorite mangas~
That is a quality Brioareos cosplay~

flurryshy:

dagurthederanged:

raraima:

iheartchaos:

Cosplay of the day: Warhammer 40K Imperial Fists Terminator Captain Tancred

This is a Warhammer 40k Imperial Fists Terminator Captain Tancred costume created by Daniel Høgh and Justina Šniukštaitė of Roses and Boltshells, their cosplay prop manufacturing business. The outfit is predominately foam, so the wearer is actually able to move around in it. 

OH NO FUCKING WAY

I have only ever dreamed of this kind of cosplay. This… This is beautiful!

D:

WOW HOT ARMOR U GOT THERE SIR

Best Isaac Clarke cosplay I ever seen *____*

whybecosplay:

Warhammer 40k cosplay

HOLY EMPEROR HGDKHSLKJ:KFKJKLGHKLHJG

jesuskristo:

daveosculation:

the-quite-contrary:

33blackbirds:

thehawklegacy:

buenastardis:

HEY AUSTRALIA. WHAT ARE YOU DOING

If i ever drop off the grid, check Australia first if you’re looking for me

I WANT ONE.

ASDFGHJKLKJHGFDSA

i dont want to own one i want to be one can i be a velociraptor has my childhood dream finally come true

IT’S NOT A VELOCIRAPTOR THO

ASDASDFSGFGHJHJKJL

mekaneko:

more pics

Waaaaa you’re so cute, I can’t even handle it :D :D :D

MR.BUBBLES U OK?

MR.BUBBLES U OK?

orangeboxstuff:

Gordon Freeman and Chell by ~DerpviantArt

OH MY GOD, I WAS THINKING ABOUT THEM TODAY :D
Best OTP ever :D

orangeboxstuff:

Gordon Freeman and Chell by ~DerpviantArt

OH MY GOD, I WAS THINKING ABOUT THEM TODAY :D

Best OTP ever :D

skwk:

Genius. 

Genius indeed.

skwk:

Genius. 

Genius indeed.

thatbitchdm:

So this is terrifyingly good.

thatbitchdm:

So this is terrifyingly good.

assassin-ham:

Here’s another one :3

Woah, your eyes are neat… and creepy at the same time XD

assassin-ham:

Here’s another one :3

Woah, your eyes are neat… and creepy at the same time XD

chaplainelek:

True fans, who don’t care if they look silly in a public park.

SWEET EMPERORS CUPCAKES WHAT IS AIR XDXDXD
But thumbs up to these guys for loving WH40k so much )))

chaplainelek:

True fans, who don’t care if they look silly in a public park.

SWEET EMPERORS CUPCAKES WHAT IS AIR XDXDXD

But thumbs up to these guys for loving WH40k so much )))

teufelsklinge:

Ladies & Gentlemen, this what happens when you not looking on bioshock.

 PARTY IN RAPTURE! Look at Delta go!

 And that’s one awesome Eleanore cosplay )))

6onkers:

I was freezin’ all the fuckin’ timeand friends told me that they are going to eat somethin…so I was like:  ohh, can we buy sum energy drinks? or some toast?
I like this picture a lotidk why lol

Y R U SO CUTE, HMM!?
And I’m terribly sorry for making you freeze (((

6onkers:

I was freezin’ all the fuckin’ time
and friends told me that they are going to eat somethin…
so I was like:  ohh, can we buy sum energy drinks? or some toast?

I like this picture a lot
idk why lol

Y R U SO CUTE, HMM!?

And I’m terribly sorry for making you freeze (((

6onkers:


OMFGI SAW GUY MANUEL!!!!
what? … no… . I ain’t blushin’… shut up…


You never noticed that, but I silently fangasmed under that gasask XD UNFUNFUNF.

6onkers:

OMFG
I SAW GUY MANUEL!!!!

image
what?
… no
… . I ain’t blushin’
… shut up…

You never noticed that, but I silently fangasmed under that gasask XD UNFUNFUNF.